ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Ο γονέας, μας ενημερώνει και μας δίνει το πλήρες προφίλ του παιδιού του και την απόδοσή του βαθμολογικά μέχρι σήμερα. Με βάση αυτό το προφίλ γίνεται η αρχική κατάταξη σε τμήματα.
Σε 2 βδομάδες ο σύμβουλος-καθηγητής και ο σύμβουλος του μαθητή έχουν πλήρη εικόνα της προσωπικότητας του μαθητή και βάση αυτής προτείνουμε τη διαμόρφωση των τμημάτων. Σε αυτή βοηθάει και το πρωτοποριακό σύστημα του Αρειμάνιου όλοι οι μαθητές να κάθονται στο πρώτο θρανίο.
Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει ο φόβος να «χαθεί» ο μαθητής μέσα στην τάξη και ο καθηγητής έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει τον καθένα εξατομικευμένα και να δώσει βάση στις απορίες και τα κενά του, χωρίς να ξεφεύγει από τη ροή του μαθήματος.
Έτσι οποιαδήποτε απορία έχει λυθεί πριν ακόμα εκφραστεί.
Η ομάδα των συμβούλων βρίσκεται συνεχώς δίπλα του, για να τον συμβουλέψει μέχρι και τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού του. Γιατί έχει μεγάλη σημασία η επιλογή σχολής, αλλά ακόμα μεγαλύτερη οι δρόμοι που οδηγούν σε επαγγελματική καριέρα.
Γι’ αυτό στο Αρειμάνιο διοργανώνουμε σεμινάρια διαχείρισης άγχους, που καθιστούν τους μαθητές μας ικανούς να αποδώσουν σε εξαιρετικά αγχώδεις καταστάσεις, όπως αυτές των σχολικών και των πανελληνίων εξετάσεων.
Επιπλέον, χρησιμοποιούμε προσομοιώσεις στη φυσική, τη χημεία και τη βιολογία, ενώ οπτικοποιούμε τις πληροφορίες σε όλα τα μαθήματα για να μην είναι η γνώση στείρα και να εμπεδώνει πραγματικά ο μαθητής την ύλη των μαθημάτων.
Αυτό πραγματοποιείται με τη χρήση μοντέρνων μαθησιακών εργαλείων που δίνουν τη δυνατότητα βαθύτερης κατανόησης της διδακτέας ύλης (π.χ. ηλεκτρονική τάξη, διαδραστικές ασκήσεις, προβολή ντοκιμαντέρ, διαθεματική προσέγγιση ενοτήτων).
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι καθηγητής αλλά ένας νέος –απόφοιτος του φροντιστηρίου και νυν φοιτητής- που έχει επιλεγεί από την κεντρική διοίκηση του φροντιστηρίου. Το γεγονός της νεαρής ηλικίας του, τον βοηθάει να έρχεται σε επαφή και να τον εμπιστεύονται οι μαθητές ευκολότερα.
Ο προσωπικός manager είναι ανεξάρτητος από το εκπαιδευτικό και διοικητικό δυναμικό και έχει ως στόχο να αφουγκραστεί τις ανάγκες και τα προβλήματα των παιδιών, να τους συμβουλέψει, να ενημερώσει τον υπεύθυνο σπουδών και να προτείνει μαζί του λύσεις, ώστε να ενθαρρύνει το μαθητή και να διευκολύνει τη μάθηση.
Επιπλέον, δημιουργεί ετήσιο ημερολόγιο δράσεων μαζί με το μαθητή και δημιουργούν στόχους από κοινού.
Οι καθηγητές του είναι οι καλύτεροι με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στο αντικείμενο τους και ειδίκευση στην αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Επιπλέον, επιμορφώνονται διαρκώς και εξελίσσονται μέσα από συνέδρια και ημερίδες με ειδικούς της εκπαίδευσης.
Στο Αρειμάνιο υπάρχει συνεχής αξιολόγηση των καθηγητών με βάση την επίδοση των μαθητών τους στα διαγωνίσματα, όπως μόνο ένας μεγάλος οργανισμός μπορεί να παρέχει, ενώ οι μαθητές μετράνε τις επιδόσεις τους και συγκρίνονται όχι μόνο με τους συμμαθητές τους στην τάξη, αλλά με τους μαθητές όλου του ομίλου.